måndag 16 december 2013

Julklappstips


Mina julklappstips - julklappar till alla

Julklappar i all ära men vilken stress det är när man ska komma på vad som ska köpas, när ska det köpas, var är det billigast? Det bästa är faktiskt att börja i tid. Själv började jag införskaffa julklappar redan i september så har varit klar säkert en månad med dom nu. Annars blir det bara stress dagarna precis före jul när alla andra är ute och handlar.


Det är tur att julklappar på nätet finns. Det går att surfa runt och bli inspirerad, Kolla vilka sidor/affärer som säljer billigast och vad som egentligen är bra och vad som är sämre.

I år så fick jag på min lott att köpa en julklapp till farmor. Hon ville ha någonting som inte har redan. Hur lätt är det att köpa till en människa som har allt hon vill ha och allt hon behöver? Nu har jag dock kommit på någonting och faktiskt köpt det redan så jag hoppas farmor ska bli glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar