onsdag 22 januari 2014

22 januari 19:16

Ett baspass igår och ett superroligt medelpass idag. Herregud säger jag. Konditionen klarar ej medel men jävlar vad kul det var. Jag längtar till styrkan och konditionen är bättre så man kan ta ut sig ordentligt!

Igår och idag har det varit farmakologiplugg. Det är inte alls lätt men förhoppningsvis så fastnar lite varje dag så att jag ska klara denna tenta sen i februari. 14 februari och allt. Vilken alla hjärtans dag present.

Bytt köksgardiner och vardagsrumsmatta nu. Måste få upp min jädrans tavla på väggen och min ljusstake i trappen bara så har jag inte allt för mycket kvar som ska upp. Ska handla lite saker i Belgien som jag ska ha här hemma.

Heaven började dansen idag igen. Var inte roligt att ta med alla tre barnen dit. Trötta och danna. Men måste säga att deras discokids är nog mera anvancerat en mitt baspass. 10sekunder låg de i planka och Heaven talade om efteråt att det var jobbigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar