fredag 24 januari 2014

24 januari 10:57

Är det någonting mina barn aldrig har haft så är det en gåstol. Har alltid tyckt de varit extremt sött med barn som sprungit omkring i sina gåstolar men har inte kommit mig för att köpa någon. Däremot så måste jag säga att gåbilarna inne hos kiddoz.se är hur söta som helst. Jag kan se mina småttingar åka omkring på dom här hemma.
Fick jag välja någon skulle jag vilja ha Gåbil Speedster rosa som både pojkarna och Heaven kan använda. Även enkelt att beställa då det är snabb leverans.

2 - 4 arbetsdagar och fraktfritt över 699kr vilket jag skulle komma upp i direkt om jag skulle handla en sån superfin bil. Gåbilarna är de små barnens favorit. Gåbilarna är tillverkade i hållbart stål med kromdetaljer. Bilen är lättstyrd och utrustad med slitstarka gummidäck. Iofs är bilarna bara för barn 1 - 3 år men Heaven får väl knuffa på de andra barnen då. Justerbar sits som kanske gör att både Sammy och Leo får plats på samtidigt? Inte särskilt höga så blir inte långt att ramla ifall de nu ramlar i backen vilket jag förväntar mig att mina små ska göra. Nej en bil skulle man kanske införskaffa?

gåbil_speedster_rosagåbil_speedster_rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar