onsdag 8 januari 2014

8 januari 03:30

Vad e egentligen meningen med att vakna 01 och skrika mamma, mamma när man ligger -10cm ifrån?? För skulle tacksamt ta emot det förslaget så jag kan berätta för Sammy att man ska vara tyst och sova. 

Tränade med Sofia på jobbet igår. Gympa medel. Herregud. Tydligt att jag inte har muskler och kondition för det. 
Var iväg på ett pass idsg med. Torsdag får det helt enkelt bli bas!! 

Lämna barnen tidigt i morse. Iväg til jobbet. Skulle justera schemor idag. Så ligger heroma nere. Kl nio fick jag veta att det var hela dagen. Så blev till att plugga idag och i morgob schema. Problemet är att Sammy ska på Bvc i morgob. Kl 1020. Så lämna Heaven och Leo 09. Bvc 1020 och sen lämna Sammy på dagis. Därefter till jobbet. Men men ska väl bli klart någon gång trots detta?

Nu slulle jag vara tacksam om jag får sova. Fast sitter upp. Då är det tyst. Lägger jag mig börjar han nog om :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar