måndag 24 februari 2014

24 februari 2014

God morgon.
Jag är så trött. Jobbade kväll igår och fastande i min Kallentoft bok. Författaren är bra, eller dålig, eller vad ska man kalla det. Jag tror att antingen gillar man böckerna eller så gör man det inte.

Sen kunde jag inte sova. Bart sov med pojkarna och jag sov med mig själv i dubbelsängen men kunde jag sova. Nej. Sam vakna några gånger och direkt vakna jag och när klockan ringde kände jag mig mera död en levande och med halsbränna och svullen mage så till och med kollegorna i omklädningsrummet sa att jag såg gravid ut. BLä. Kanske borde försöka mig på omeprazol ett tag.

Skolan. Vad ska man säga? Det är så mycket uppgifter. Jag förstår inte hur jag ska hinna göra allting. Lyckades skicka in riktlinjen igen igår. Inväntar svar på farmakologitenta. Har gjort halva farmakologiuppgiften men patofysiologin har jag inte ens gjort hälften av vad som förväntades av mig förra veckan och denna vecka jobbar jag massa =/

Dag idag. I morgon blir det plugg hela dagen men har ett möte halv två jag måste gå på.
Onsdag och torsdag jobbar jag natt så hoppas att jag kan somna direkt jag lämnat barnen på onsdag så kanske jag hinner plugga lite innan jag hämtar dom igen.

Lördag kommer Andrea och Tyra över och söndag jobbar jag kväll igen. Det går i ett.

Lördagen var trevlig. Karin och Nathan med barn sov över och när barnen sov blev det kortspel. Tyvärr förlorade jag =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar