torsdag 6 februari 2014

6 februari 18:44

Den snåla mamman har varit ute på shopping igen. Jag säger det igen och har sagt det förut. Jag älskar zeeman. Jag älskar billiga barnkläder som jag inte behöver bry mig om ifall de blir förstörda. Till mig själv köpte jag en kjol för 1euro och en kavaj för 3euro. Rea deluxe. 


Detta köpte jag till leo till fullpris. Tröjorna kostade 1,99Euro st och är enfärgade. Har flera såna sen förut och är nöjd med dom. De håller i tvätt, de vrider sig ej och färgen stannar kvar. Supernöjd. Byxorna kostade 4,99Euro och är supernöjd med dom och det var Leo med. 

Tog sen en sväng till Aldi med svärmor efter middagen. Leo följde med utan blöja, kissade innan vi åkte och i affären blev det akut så svärmor fick be att få låna toalett och Leo kissade igen.

I deras folder denna vecka hade de reklam för studio 100 kläder. 


Leo snappade åt sig strumpor med mega toby. Kostade 1,99euro. Boxershorts och linne för 4,99 euro och en pyjamas som tyvärr bara fanns i 110/116 så han lär väl avvakta ett tag. Pyjamasen kostade dock 7,99euro. Helst ville Leo ha Piet piraat men de fanns ej i hans storlek så får kolla in flera aldi helt enkelt. 


Heaven som är misstrots för tillfället är iväg hos svägerskan och svågern och leker med Oona. Blev ett liknande set till henne fast med Mega Mindy.

Mera shopping kommer det bli. Lördagen blir det shopping med Helen och Anette och då hoppas jag hitta en himla massa till mig själv! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar