söndag 9 februari 2014

9 februari 11:42

Igår var en lång dag. Upp tidigt. Iväg till Aalst med Helen för att möta upp Anette. Shopping stod på agendan och shoppade en hel del. Mest till barnen, som alltid.. :) Tråkig man är.
Kom hem vid 16. Dags att tvätta av sig, kramas med barnen och kl 17 hoppa in i bilen för att köra till Antwerpen. Middag med Heidi, Davy och Elli och sen hem till Heidi för lite soffhäng och prat.
Körde hem vid 2215 och trafiken är hopplös.
Låg i högerfil men högerfil svängde av motorväg så fick byta till vänster. Efter ett tag så kom en väg från höger så fanns två filer igen. Ser att en bil kommer bakom mig i hög fart så blinkar åt höger för att byta fil, samtidigt som jag börjar byta fil ser jag att bilen bakom mig svänger över till höger så jag får kasta mig över till vänster igen så han kan köra om mig i högerfilen. Vilket inte är lagligt.
Körde svärmors lilla bil som blåser bort och var typ storm ute =/ Värdelöst. Körde runt 120 så kändes inte bra att kasta sig hit och dit i filerna.

Sov dåligt inatt, snorig och haft mensvärk från hell.

Nu dags för lunch. Sen ska Malena med familj komma över och ikväll ska jag till min svägerska med famil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar