söndag 23 februari 2014

toys r us.

När jag var 18 år så jobbade jag extra p å toys r us. Redan då tyckte jag att det var en toppen affär med mycket leksaker i bra prisklasser. Sen jag själv blev mamma har åtskilliga paket inhandlats där till mycket förmånliga priser.
Något som numera är ännu bättre är att man kan handla leksaker från toys r us direkt på nätet.

En sida där det är enkelt att hitta. Uppdelat antingen på kategori, märke eller ålder. Vet när barnen ska iväg på kalas till en äldre eller yngre kompis så har man alltid funderingar över vad man ska handla. Nu är det enkelt att kolla in hemsidan, välja ålder tex 3 - 4 år. En hel rad med leksaker kommer upp men på vänster sidan på sidan så går det att filtrera efter det som man är intresserad av.
Går att anmäla sig till nyhetsbrev så information om erbjudanden kommer enkelt och smidigt på mail och det finns en flik att välja för erbjudanden.

Deras kategoriflik är med toppen. Finns flertalet kategorier att välja emellan men bara att fundera ut vad man behöver och sen klicka sig in.


Efter att du hittat vad du vill ha är det bara att lägga sin beställning och leveransen tar 3 - 7 arbetsdagar. Det går utmärkt att beställa till en annan adress en till sin egen hemadress vilket passar bra nu när det känns som att vännerna är utspridda över hela världen. Öppet köp gäller och det är fri frakt på köp över 500kr.

Nej vänner. Kika in på sidan och lägg en beställning. Det tycker jag. Så himla smidigt att slippa åka till affären med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar