torsdag 11 december 2014

11 december 08:35

Tiden bara rinner iväg. 13 dagar kvar till julafton. Började slå in paket igår. Skulle slå in H´s födelsedagspresenter men att hade inget sånt papper kvar så blev julklappar. Till alla barnen och deras kusiner. Hittils bara mjuka paket. Tror inte dom blir glada. :) Hur ska du fira jul i år? Vi ska fira jul här. Mina syskon med familjer kommer hit. Blir nog trevligt. Vi sa att vi måste starta en tradition att vi ses kvällen innan julafton och dricker glögg och lagar mat ihop. Det kan bli riktigt trevligt. Får se hur de blir i framtiden. Med Jularna menar jag. Kommer barnen vara med mig. Hur kommer det bli? Jag hoppas B kommer vara samarbetsvillig ang det då jag inte vill vara utan mina barn på julafton och han inte firar jul på samma sätt som mig. Alt att jag får ha dom på förmiddagen och han på eftermiddagen. Ja det får vi se.. Nu dags att ta tag i hjärtsvikten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar