tisdag 9 december 2014

9 december 21:46

Trött är bara förnamnet. Har pluggat med Azam idag och vi kommer ju framåt på uppsatsen men det känns inte som att det någonsin kommer bli klar. Men är väl bara att bita ihop och skriva på.

Jobbade ju med min onda fot i söndags och bestämde mig för att gå ut på akutmottagningen och fråga ortopedens sjuksköterskor som om tips med foten. Läkaren fick se den, remiss skickades och det visade sig att jag har en fraktur i en tå. Det var ju det jag misstänkte. Linda på foten, högläge så mycket som går och sjukskrivning tre veckor. Sjukskrivningen tackade jag dock nej till. Jobbar ju bara två pass denna vecka och nästa vecka helledig. Enbart plugg som gäller så det ska jag nog klara med bara en fot =) För den delen så blir det bättre och bättre.

Har även fortfarande kvar min fläck för ögat så idag var det tid till neurologen.. Där säger jag fortsättning följer.....

Annars. Har jag inte så värst mycket att förtälja. Jag gnäller att folk inte skriver blogg men är jag så mycket bättre själv då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar