fredag 28 augusti 2009

back in Wieze

Jag önskar att min nederländska var bättre. Då skulle jag börja skriva en blogg på nederländska med. Bara för att lära mig. Ska höra med min kära sambo om han vill skriva med mig varje kväll.

Läste Gents Sandras blogg och blev inspirirerad. Måste börja med rutiner. Kaos i mitt liv :D

Har handlat för mycket här. Alldeles för mycket. Inga pengar kvar men bilen är full.
Hem, renovera, spara pengar. Tillbaka i november för ladies night. Dock vet jag inte var eller hur.. det är en snuskig överaskning sa Steff. Schatje..

Anette hann jag tyvärr inte träffa =/

Är nu tillbaka i Wieze efter en vecka i America i Holland. En trevlig vecka med kortspel, alkohol, massa bad, mygg, en armbåge ur led. Men annars bara fint :D

Heaven har dock börjat vakna på nätterna igen. VAknar och är vaken 2 - 3 timmar.. Utan att vilja somna om. Smått drygt. Dock var det bättre inatt. Så kanske är tänder. Hon har fått en ny tand den här veckan, uppe, och en till på g tror jag minsann. Haft hemska blöj eksem med.
Sen har hon börjat ställa sig upp och gå längs med saker så hon kanske drömmer mardrömmar? =) who knows.

Jag vet inte om jag vill åka hem. Det känns konstigt. Men skulle vilja stanna här ju.

Huset blir uthyrt från och med oktober. Så vi får se.

Ska hit i november. Sen 27e december för att åka till centerparcs över nyår.. Sen blir det österrike till påsk. Svåger med familj åker dit. Svärmor och ev svärfar åker dit för att vara b arnvakt och vi tar flyget dit. Dock ska vi ha en tvilling vagn med oss. Behöver en overall i storlek 92. Att låna för en vecka. Eller köpa billigt. Någon???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar