lördag 24 oktober 2009

lördag.


Jag äter fortfarande pulver. Har fuskat med knäckebröd två nätter och lite vitlöksbröd igår. Men vågen visar ca 7 kg minus. Har pulver för 4 veckor till hemma. Får se om jag beställer 3 veckor till sen att ta med till Belgien. Där finns mycket GOTT att äta.


Idag köpte jag och Bart snowboard/skidbyxor. Han orange och jag lila. Nu blir vi snyggast i backen, helt klart.

Vi ska till sälen med farmor och farfar en helg och vi ska till österrike så det behövs.


Idag har vi varit på busborgen med min mamma, karin, Keegan och Karins mamma. Trevligt. Sen traskade jag och mamma omkring på stan och sen vidare för att hämta upp min syster och ut till Chili på Erikslund. Sprang in i Emma med familj där också.
Heaven tvärslocknade nu klockan sex. Hoppas hon vaknar till när Emma, Daniel och Albin kommer. Hon har inte fått någon välling i förmiddags. Ska sluta med vällingen då, hon behöver den inte längre och hon har inte druckit välling nu på kvällen heller. La mig bara bredvid henne en stund för att hon skulle vila. Tog 1 minut och sen sov hon. Trött tjej.
Annars. Vad kan jag berätta? Inte mycket.
Åker till Belgien 13 november och kommer hem 7 december. Bart däremot åker hem den 22 november och kommer tillbaka 1 december. Han ska gå i skolan och förmodligen tapetsera vardagsrummet.
9 - 13 december får vi nog besök av Wouter, Heidi och Emma från belgien och den 9e december ska vi även ha "barnkalas" för Keegan, Albin och Heaven.. Karin med familj åker för att hälsa på sina svärföräldrar på samaoöarna (hur det nu stavas) så dom åker bort i 1½ månad.
Malin kommer nog 14 - 16 december. Sen så kommer det besök från Norge och Gbg och sen åker vi till Belgien igen den 27e december.
Funderar på att låta Heaven börja dagis den 1 september istället. Utnyttja vårdbidraget och ha mamma som barnvakt. Betala henne 500 kr i månaden och jobba när hon är ledig. Verkar billigast..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar