måndag 25 januari 2010

25 Januari 18:06

Suck. Tycker så synd om henne när hon inte sover. Jag blir så trött och arg och GIVETVIS så tar jag inte ut det över henne utan jag går därifrån :) Som ni kanske såg i bloggen inatt. Finns säkert någon mamma där ute som vill anmäla mig nu. Lol.

Frågade en läkare på jobbet idag ifall vaxproppen läkaren lyckades ordna åt henne kan göra att hon får problem med öronen nu men det trodde inte läkaren. Så hon är väl bara inne i en period. IGEN!

Mamma köpte en jacka till H idag. Hoppas den passar när den kommer och att den är fin.

Usch, på onsdag börjar min prinsessa på dagis. Dagis. min bebis? Det går ju inte. Då är hon ingen bebis längre. lite separationsångest måste jag nog få. Ska någon annan träffa henne hela dagarna? Ja det kommer säkert gå jättebra och hon kommer ha det superskoj. Men iaf!.

nästa månad får vi skattepengar förmodligen.. Från Belgien. Idag när jag ringde hem hade bart handlat. Ett akvarium? =) Ja blir säkert fint.

Nu ska jag kissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar