tisdag 26 januari 2010

26 Januari 05:35

Tror min blogg enbart hamnar om sömn, eller bristen av den. DAMN! jag är trött.
Slutade 22,00 igår. Fick skjuts med en kollega hem. La mig typ 22:45. Fram till klockan 00,00 vaknade H fem ggr tror jag. Räckte med ett godnatt. 01:10 vaknade hon igen, gick till hennes rum (jag hade just somnat). Hon somnade väl om närmare 01:30 eller så. Hon vaknade vid 03 och räckte med ett godnatt. 04 räckte det inte. La henne hos mig och 05 vaknade hon för dagen.

Så sammanlagt har jag sovit i 2,5 timmar inatt. Kommer bli en jobbig kväll på jobbet =(

I morgon är jag iaf ledig. Men sen torsdag jobbar jag igen.

Alla säger det blir bättre sen? Det var bättre förut. Från fyra månader till första öroninflammationen sov hon gott hela nätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar