söndag 25 april 2010

25 april 07:22

Vi har haft en skum helg här. Men det är som det är. Igår gick jag och H hem till Forslund på frukost ;) Sen iväg till hälla. Köpte nya skor till H. Lämnade av H hemma och åkte till jobbet. Var en lugn kväll.
H har sovit hela natten och jag är trots det helt slut. Känns när man jobbar till tio. Fortsätter hon sova så här kan jag börja jobba flera dag turer snart.

Har påbörjat städning här. Tvättmaskinen går, tvätten är invikt. Har börjat plocka med H´s leksaker som ligger överallt. Hon sitter just nu och äter ett smörgåsrån och ser på my little pony. Snart dags för gröt. Sen ska jag röja mera här. Duscha med H. Dammsuga. Klä oss. Sen ska jag sova middag med henne tänkte jag. Farmor kommer strax före ett för att vara barnvakt. Jag börjar jobbet halv två och Bart slutar tre. Samma nästa söndag. Då skulle min bror försöka komma hit och vara barnvakt.

Det är vad jag har att berätta om mitt liv.

Jag tycker det är trist att vissa är så svåra att få tag i. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar