lördag 1 maj 2010

1 maj 15:11.

Jag har inte skrivit på några dagar. Har inte haft tid. När jag jobbade kväll i torsdags så pratade jag med en SSK på IVA som satt vubarna kommer bli betalade i framtiden ev. Dom skulle ta över 24 timmars uppvaks platser.. Vad är skillnaden på postop och uppvak? Mailade genast iväg till deras chef ang hospitering. Fick svar med datum och så klart så kan jag inte gå ifrån avdelningen då =(((

Igår så kom Karin, Nathan, Keegan och Karins mamma över på middag.



Karin skjutsade hem sin mamma och Keegan och vi andra gick till brasan :D



Skriver mera sen.
Klockan är 15:24.. Nu är jag tillbaka.
Karin och Nathan stannade på kvällen. Forslund kom förbi och sen kom även hennes karl Jimmy. Trevligt. Drack Bacardi breezer och dansade plop dansen. LOL!! Skoj var det. De gick hem efter 1 och tjugo över fem tyckte H vi skulle gå upp, som tur var så somnade hon om i en timme =)

Dagens bild på dottern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar