onsdag 26 maj 2010

26 maj 19;30

Ja hemma hos oss fortsätter kampen mot sömnen.. Igår så fick jag mail av barnläkaren som sa att vi ska ge atarax i en vecka till så ska vi ha telefonsamtal den 3 juni. Inatt sov Heaven hela natten. Hon somnade ca 19,20 efter att vi läst godnatt saga, jag pussat på henne och gått. Hon vaknade till vid 21 men förmodligen frös hon då fönstret var öppet och hon sover i linne och trosor. Bart la på henne täcket, stängde fönstret och Heaven sov till 04,37. Då vaknade hon, jag visade att mamma lägger sig på madrassen på golvet och Heaven klättrade ner till mig och vi somnade om. Jag vaknade 07,30 av att hon försökte dra av mig täcket.

Känns hemskt att ge medicin. Men vad ska man göra???

Idag gick jag spåret med Anna-Karin. Dock är det bara 2,5km men iaf. Lämnade H på dagis och sen upp i skogen. Hem, duschade, ner på banken och fixade lite och sen till jobbet.

I morgon ska vi med gå spåret, sen ska jag till optikern och sen äre dags för kvällsjobb igen. Jobbar fyra dagar till nu och sen går jag på natt i sex veckor, dag en vecka, ledig fem veckor och sen natt i 6 veckor så nästa dagperiod jag har är i OKTOBER!!!! Jihaa, vilken fröjd!!!!

Ja,.. Ska flyga till Belgien. Så dyrt att åka bil så flyger ner den 22 juli. Då blir jag bara borta lite drygt 3 veckor och det känns bättre än nästan fem veckor som jag skulle vara om jag åkte bil. Med tanke på att H ej får träffa sin pappa.

1 kommentar:

  1. Ja vad ska man göra. Känns ju verkligen inte som läkaren ger några konkreta lösningar heller utan bara gör det lätt för sig? Ge atarax en vecka till. Det är ingen risk att hon blir beroende av det så hon får ÄNNU svårare att sova utan det sen??

    Hoppas det löser sig för er. Utan sömn fungerar inte människan. Ses om en timme ca.

    Kram!

    SvaraRadera