tisdag 8 juni 2010

8 juni 02:25.

Sitter på jobbet. Har varit rörigt en så länge, förhoppningsvis fortsätter resten av natten att gå lika snabbt.
Heaven sov HELA natten igår igen. Jag är chockad. Dock vaknade hon upp och skrek 4 ggr när hon just somnat men sen sov hon till klockan 05,00 på morgonen medans jag drömde mardrömar att jag var döende och när mina ben inte fungerade längre så skulle jag dö. I drömmen så bröt jag isär mina ben när dom inte fungerade bara för att jag inte ville dö den dagen.. Drömtydning, någon??

Iaf så vaknade Heaven 05,00 och jag la mig hos henne och vi sov til 07,00. Upp med henne på cykeln vid 09,00 och cyklade till dagis med henne. Sen SPRANG jag hör och häpna spåret med Forslund. Eller ja, sprang och sprang? Allt är väl relativt. Vi gick och sprang om vartannat så nu sitter jag här med begynnande träningsvärk i mage och ben =)
På onsdag ska vi springa/gå igen.

Var till migrationsverket idag. När vi kommer hem från Belgien så måste jag och Bart gå direkt till dom för att söka om hans permanenta uppehållstillstånd och för att intervjuas så vi verkligen är ett par. Lol! =)

Sen var jag till banken och pratade om hur lån fungerar i sverige när man köper hus. Vad vi kan tänka oss ifall Bart nu får fast jobb. Dock så amorterar man inte bort lån i Sverige så Bart är inte säker på att han vill ha lån. I belgien köper man ett hus, bestämmer 20 eller 30 ¨år med banken och betalar in en viss summa varje månad, dvs amortering plus ränta under dom åren och sen är man skuldfri. Han vill att vi flyttar till Belgien där vi har ett hus som står och väntar. Är det det jag måste göra? Jag sa att vi kan ju ta lån, amortera och betala ränta som banken säger och göra extra amorteringar varje månad så vi betalar bort ett lån på 25 år iaf..

Fast först ska vi se om han får fast jobb. Nu ska jag försöka få i mig en smörgås..

1 kommentar:

  1. Det var ju synd att du hade en stressig natt, annars hade du kunnat smita ifrån och hälsat på oss =) Säkert ingen som hade märkt något :p

    SvaraRadera