torsdag 10 februari 2011

10 februari 07:35

Trött trött.. Sovit dåligt inatt. Har haft ont i min högra ljumske/höft. Bebis har väl legat och tryckt men har inte kunnat hitta någon bekväm sovställning utan att behöva dra efter andan.
H vaknade 06:19 idag. Suck. Jag får vara glad att hon sover hela nätterna och tro mig det är jag. Men tänk om vi kunde sova till kvart över sju iaf..

Såg film med B igår. Pirahana eller nått sånt hette den. Blev någon underjordisk jordbävning så sjöbottnen delade sig och så kom de upp massa mordlysna pirayor.. Ingen film jag rekomenderar! =) haha.

Idag ska jag följa B på stan. Han ska handla löparkläder och han ska på intervju på manpower. Sen ska jag hem och sova igen.

Nu dags o ge frukost till H. B ska ta henne till dagis så jag kan sova lite till. Fan hur trött kan man vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar