lördag 12 februari 2011

12 februari 08:24

Igår kväll var vi över till Karin o Nathan o käkade pizza. Det var ungefär vad jag orkade med så där på fredagskvällen. Mådde inte hundra. Åkte hem vid åtta. H somnade vid halv nio - nio. Jag gick och badade, drack en kopp the, kräktes, gick och la mig. Vaknade och hade feberfrossa. Upp till B och hackade tänder och skakade och sa att du måste hjälpa mig. Bara att lägga sig ner så han kunde börja lägga på täcken och filtar. Till slut blev det fyra st o han låg bredvid och endå skakade jag och hackade tänder. Fruktansvärt. Ingen feber enl rektaltemp. Suck. Måste skaffa en muntemp. Litar ej på våran rektaltemp längre och inte på örontemp heller.
I morse hade jag 37 rektalt, 38,2 i höger öra och typ 36,5 i vänster öra.

Bart sa igår att det är väl hans lott i livet att ha feber när jag föder barn. Allra helst blir väl han sjuk om en vecka eller så så har han feber på förlossningen igen.

Meningen var att vi skulle åka till badhuset idag men vi får se om jag orkar det.

Sen har min bror födelsedagsfest och det verkar ju som att någon fest blir det inte för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar