måndag 7 februari 2011

7 februari 07:29

Trött. Idag gick vi upp 06:51. Men läst just en väninnas blogg o hennes dotter vaknade 04:35 så jag ska väl vara glad.
H har sovit hela natten. Skönt det. Det har inte jag. Jag längtar efter att kunna ligga bekvämt och andas ordentligt. Kommer väl inte få sova ordentligt på ett år iaf men jag kanske åtminstonde kan ligga skönt när jag väl ligger?

Idag händer det inte mycket. Snart dags för frukost till H, påklädning och sen ska hon o B till dagis och jag ska sova vidare. Synd att man inte sover lika bra på nätterna som på dagarna?

Jag bekymrar mig ju för allt så ska bli spännande att få höra vad det innebär att bebis ligger med rumpan under min högra revbensbåge och armar och ben åt vänster. Har läst och hört att bebisen måste vrida sig trekvartsvarv för att hamna rätt under förlossningen då ist för ett kvarts. Frågade mina gravida kollegor o dom hade också läst o hört det. Hoppas bebisen är så klok så den vrider sig så mycket för inte skoj om den ligger fel o man får utdragen förlossning.
suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar