tisdag 8 februari 2011

8 februari 17:07

Idag har jag minsann varit och simmat med Pernilla. Därefter plockade vi upp Karin och ner på stan för att äta lunch. Först kollade vi bankiren men det ratade jag snabbt, sen till Bellman, men inget gott där heller. Sen kollade vi varda och ja vad det nu hette men icke. Blev tillslut lunch på gränden. Helt okej. Tog en sväng till Åhlens för att se vad de hade i bebisväg men inget speciellt där. Sen kom B o H o hämtade mig, skjutsade H till mamma/mormor.. Hon hade målat en teckning på dagis tillsammans med en förskolelärare. Haha.. Mamma titta mamma, mammas mage, Feaven och pappa Bart!! Vet inte varför han ska heta pappa Bart för :)

Vi åkte till ica ettan, köpte semlor. Åt en semla. Kände att jag hade mensvärk. Gick och la mig. Har sovit i två timmar. Mycket skönt men har fortfarande mensvärk. USch. Ger mig ångest inför det som komma skall. Mår illa också. Kan bero på semlan eller chokladen?

B ska göra wok till middag. Vill åka till hälla o titta i affärer. Men ingen som vill följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar