måndag 21 mars 2011

21 mars 08:43

H blir värre o värre ang sömn för varje kväll. Vad ska vi göra? Vi kan inte vänta som BVC säger. Då kanske jag somnar någon dag och H bär L o tappar honom? Eller hon försöker mata honom? Eller jag rullar över honom????

Igår kväll däckade hon äntligen kl 22. Leo somnade ca 2315. Kl 2330 kom Heaven upp så Bart gick och la sig med henne. Sen vaknade hon igen 0130 och då vaknade jag med av henne. Då berättade Bart att hon vaknat var tioende minut sen 2330.
Heaven höll sig vaken till 0330 och Leo sov hela tiden =( Kl 04,00 vaknade Leo och åt ca 45 min. Sen sov han till 06 då han vaknade och åt ca 45 min och sen vaknade Heaven klockan 08..

Det här fungerar inte. Hon är på väg tillbaka dit där hon var förut. När vi fick medicin. Saken är den att den här veckan går det bra för Bart jobbar kväll. Men nästa vecka jobbar han dag och börjar kl 06,00. Då kan han inte vara vaken flera timmar varje natt. Vad fan ska jag göra?

Jag är konsekvent. Vi gör samma varje kväll. Inga lampor på. Heaven tänder, vi släcker. Hon pratar vi säger ingenting.

Går hon upp tar vi tillbaka henne till sängen. Det enda vi inte gjort är att trycka ner henne i sängen och låta henne skrika sig till sömns. Men för mig känns det som ett övergrepp. Råd tack.

Och eftersom Leo har sovit så länge inatt så är mina bröst sprängfyllda och det har läckt massa så jag är dyngsur på nattlinnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar