torsdag 31 mars 2011

31 mars 19:37

Jag är så jävla trött!! Jag tror jag går av. Inatt har Leo ätit en gång i timmen. Dvs ätit ca 30 min, sovit 1 h, ätit 30 min etc. Sen fortsatt så hela natten. Heaven var vaken i ca 3 timmar inatt och pratade om livet. Var lite varm och hostig men ingen feber verkade det som. I morse sa hon "mamma Feaven sjuk, feaven feber" så tittade rektalt men bara 37,0.

Bart gick upp och cyklade med henne till dagis och jag la mig och försökte sova med Leo som vägrade att sova, så klart!! hoppas det blir bättre inatt.

Ner till banken och öppnade sparkonton till Leo, åt lunch med Maria F (måste snarast göras om), handlade på lindex. Dagis ringde och H var varm och hängig så B hämtade henne, jag hem och ammade Leo och sen när Bart och Heaven kom hem så åkte jag och hämtade Keegan som vi har varit barnvakt till. Karin är bortrest och Nathan hade tenta.

Var till Maxi med Emma. Vi har städat här, hängt undan vinterkläder, tvättat två maskienr tvätt, dammsugit, badat barn. Nu lägger Bart Heaven och jag ammar Leo. Snart dags för hans ersättning och så hoppas jag att vi sover mera inatt för annars dör jag nog av trötthet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar