söndag 6 mars 2011

6 mars 08:45

Solen skiner ute. Ser ut som att det blir vår i år igen trots allt!! =)

Hade svårt att sova igår kväll, mådde illa och mådde konstigt. Men till slut somnade jag med H. Gick på toa 01,05, 03,00 och 05,00 och sen vaknade H 06,39. Svärmor gick upp då så jag gjorde bara i ordning väling till henne och la mig igen. Vaknade vid halv nio.

Kommer aldrig komma någon bebis inatt =/ Det enda som varit är att jag vaknade en gång med mensvärk både i äggstockar och ländrygg och jag tänkte att ja någonting kanske händer men sen ingenting mera. Har lite molande mensvärk nu i äggstockarna. Som att mensen skulle komma. Vilket man kan tro eftersom jag blödit mera än andra nätter inatt. Nu har det dock stannat av igen blödandet.

Idag har jag bett om MCD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar