söndag 10 april 2011

10 april 13:09

Jag tog mig ut i skogen!! Jag sprang/gick. Tog mig 25min för 2,5km.. Så innan sommaren är slut ska jag klara två varv. Dvs 5km på 40min. Helst springa allt. Hoppas jag kan ta mig ut varje dag.
Är noggrann med mina kalorier med. Forslund sa igår att man ska få i sig ca 3000kalorier när man ammar så då får jag i mig för lite trots att jag äter frukost, lunch, mellanmål, middag och godis! Men mera kan jag inte få i mig för att jag spricker då.

Snart ska vi ut och grilla våra kycklingburgare som vi skulle äta ikväll.

Camilla: För jag ville ha tacos igår och hade redan ordnat med grönsaker och så :) Därför.. Ni är välkomna ut idag annars hinner vi nog många ggr innan sommaren är slut. Typ grilla vid gropen låter ok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar