fredag 29 april 2011

29 april 10:25

Uppdaterar nästan aldrig. Jag är facebook beroende. Så kan ju bero på det. Schysst att nu har man två beroenden. Facebook och godis.. Skulle kunna klara mig utan godis om jag bytte mot cigaretter så det är alltså ett beroende mot ett annat.. :)
Igår så promenerade jag till BVC. Leo vägde 5710g och var 59cm lång. Läkaren konstaterade att allt var bra med honom och hon trodde hans prickar beroende på värme. Skönt det. Slipper jag utesluta mjölkprotein. Hade lite ångest för det.

Han har sovit bra. Två nätter. Från ca 22 till 05. Nu inatt tänkte jag att jag gör ett försök att ge ersättning 2030 ist för 2100. Meningen är väl att jag till slut ska kunna lägga han med Heaven. Gick bra. Han somnade. Men vaknade 0330. Och sen kl 0515 igen och var hungrig och nedkissad. Så upp, bytte blöja och sen vaknade Heaven. Men ja. Var okej iaf. Jag är dock trött hela tiden.

Med motionen går det okej iaf. Promenerade till BVC igår, ca 30 min promenad. SEn hämtade B upp mig för vi skulle hämta H som var ute med mamma. Sen så tog jag en vända i spåret. Dock käkade jag spicy hot på kvällen med familjen Ekström/chape men ja..

Idag tog jag en morgonpromenad i spåret och snart kommer forslund för att låna väskor och sen för att åka ner på stan och käka sallad. Gott gott! Funderar på middagen. Om vi ska äta pasta pesto med bacon eller om vi ska äta fläskfile i cnatadougräddsås.. Blir nog fläskfile ;)

I morgon bär det av mot Älvkarleby igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar