tisdag 5 april 2011

5 april 12:09

Synden straffar sig själv. Var ordentlig igår, promenerade och ha kalorier till godo. Så när det var dags för en unge i minuten så åt jag gamla chips vilket resulterade i att jag vaknade och kräktes inatt. Så inga mera gamla chips..

På något sätt ska jag väl ta mig neråt i vikt men just nu känns det lååångt borta.

Livet flyter på här. B jobbar kväll igen och jag sitter här o känner mig uttråkad. Vill ha MERA ordentlig vår så man vill vara utomhus inte som nu när det är gråtrist.

Leo ligger i sin säng och piper lite. Har legat där en timme och halvsovit. Han verkar gilla sin säng. Skönt det. Till skillnad mot Heaven :)

Ja du Sandra. Vet inte vad jag ska skriva?? Fika snart kanske?

Bjuder på en bild på min filosoferande dotter idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar