onsdag 6 april 2011

6 april 07:55

Det här är ohållbart. Jag längtar till fredag. Tänker säga att jag vill ha en läkartid och diskutera atarax igen. Om det nu fungerar igen.
H somnade igår vid 1930. Runt 2100 började hon vakna. Ja la mig med Leo 22,00 och somnade när B kom hem vid 2330. Då hade hon gråtit och vaknat 7 ggr. Sen vaknade jag 0000 då Heaven sprang upp till Bart helt hysterisk. Sen somnade jag och sov. Trodde dom sov med men väckte 04,30 av att Bart skrek att nu fick Heaven fasiken lägga sig och sova. Bara att traska upp igen. Då hade H tydligen vaknat hela natten och det tror jag för B blir inte upprörd lätt för han är svårväckt.

Suck. 04,30 som sagt vaknade Leo och var vaken till 07,00 och 07,30 ringde kl så jag kunde väcka H. Nu ska jag väcka Leo strax så han får ny blöja o får i sig mat innan jag ska klä barnen och ta mig till dagis.

Fy fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar