tisdag 10 maj 2011

10 maj 06.40

God morgon.

Leo sov till tio över fem! Jihaa!! Iofs så sov han i sjalen igår kväll mellan 19 - 20 när jag och Holm var ute på våran en timmes runda med stavar. Sen låg han i sitt babygym och attackerade dino en timme innan han fick ersättning vid 21,25. La oss vid tio över tio ungefär :) Jättebra natt. La ner honom bredvid mig och ammade när han vaknade och vaknade till igen och tänkte "oj han är klar". Då var kl 06,15. 06,20 gick H upp och nu sitter hon och äter macka och dricker välling. Hon är påklädd och klar. Suck så hon ser ut på kinderna. Hon brände sig i förrgår trots att jag smorde in henne. Igår fick hon inte vara ute mitt på dagen utan vi gick ut vid kvart över två och så fick hon gå in igen halv fem. Men idag är hon ännu rödare på kinder och öron. Ser inte jättefint ut så hoppas hon behåller hatten på idag.

Dagen är oplanerad. Skulle promenera med Maria Folke som är sjuk och sen till badhuset med Karin och Keegan men har inte hört någonting av dom.

Nej nu hör jag att babyn piper i sovrummet. Dags att hämta honom och klä på honom så att jag kan amma lite mera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar