tisdag 17 maj 2011

17 maj 15:17

Sitter hos Emma. Ute öser regnet ner!! Ska äta finmiddag med taco nu när våra hälfter jobbar kväll. Tänkte skriva bättre hälft men vet inte om Bart är min bättre hälft.

Tänkte skriva blogg tidigare men kom inte åt blogspot. .

Leo börjar bli stor.. Och jag vill så gärna ha en till bebis sen. En liten flicka. Fick veta en vän som ska ha en flicka, vill inte byta ut min baby men jag saknar min lilla flickbebis som jag önskade mig. Jag vet att det låter hemskt så bry er inte om att kommentera..

Har inte mycket att förtälja. Var ute och gick/sprang spåret idag. Tog 2 min kortare tid än sist så lite mera kondition har jag fått. Mötte på Heavens dagisgrupp. Tycker synd om henne som inte kan följa varje dag. Hur mycket ungar som helst i skogen. Vikten går varken upp eller ner. Hatar att se mig själv i spegeln och att sitta på stolar. uSCH!

I helgen blir det tjursläpp i Kärrbo. Sen ska vi nog käka middag med Karin och Nathan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar