måndag 2 maj 2011

2 maj 07:07

Åt så god mat igår. Kokt potatis och någon kyckling som Nathan stoppade upp en ölburk med kryddor i rumpan på. Eller kanske inte i själva rumpan men i bakre delen av kycklingen. Ja ni fattar..

Grattis Rebecka och Arnout som fick en pojke igår kväll 18:59. En baby Rakke minsann:)

Barnen har sovit bra. Leo sov till 04:55 i morse och sen somnade han om bredvid mig och H. H vaknade halv sju och tänkte väcka hela huset med sitt skrikande. Nu sover Leo i sin ligginsats och Heaven dricker välling. Ska ta med dom in i badrummet sen och duscha. Hoppas jag hinner. Kläderna ligger på övervåningen så H hinner väl dra några skrik när jag ska upp och hämta dom..

Ska hemåt idag. Måste åka tidigt. Bart börjar jobba halv tre och jag måste hinna ta mig till posten för att posta Barts Roger Waters biljett jag sålde på tradera igår.

Annars har jag inte mycket att berätta idag helller. Babyn är nästan prickfri iaf!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar