fredag 20 maj 2011

20 maj 07:20

Jag försöker ha tålamod, jag försöker så gott jag kan men det är inte gott om det. Igår lagade jag köttgryta och kokade ris. Hade hällt upp riset jag skulle ha i en bunke, H ville se och jag gav henne det för att titta. Då så tittar hon på mig, ler och vänder bunken upp och ner! Jag kunde ha exploderat!!! Krånglade när hon skulle sova igen igår =( Ville INTE sova i sin lilla säng och jag hade huvudvärk så jag orkade inte ta kampen en kväll till. Hon sov på madrasserna. Somnade strax före 20. Vi gick till sängen strax efter 19. Sen började hon vakna så när jag la mig ca 22 så hade hon vaknat 7 ggr. Därefter sov hon dock gott till 05 i morse då hon tyckte vi skulle gå upp och jag sa inte en chans, lite skrik och hon la sig igen och sov till kvart i sju.
Nu är båda barnen påklädda. Ammar Leo och har hjälpt Heaven att dricka välling (hon är också bebis säger hon).
Idag ska Heaven cykla till dagis har hon talat om. Sen ska jag åka till Jysk på lagerresning tänkte jag och sen ska jag träffa Karin kl halv tolv för promenad och därefter lunch på stan. Ska bli trevligt.

Ikväll kommer Emma och Albin och Karin och Keegan hit för kvällsmys. Blir korvstroganoff och ris..

I helgen så blir det kärrbodagen i morgon och badhuset på söndag.. :)

Vad händer för Dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar