fredag 6 maj 2011

6 maj 08:08

Sitter här som vanligt på morgonen. Införskaffade ju ett par stavar igår så igår var jag och Camilla Holm ute på stavgång. FY SATAN vad jobbigt det var. Har skrattat för mig själv åt dom som gått med stavar för att det sett så "roligt" ut men nu kmmer jag inte skratta nå mera. Ska försöka gå med dom så ofta som möjligt. Nästa vecka får det väl bli när H är på dagis så får jag bära Leo i sjal alt med Holm på kvällen.

Måste gå ner i vikt nu =( Såg ett erbjudande på stan igår. Klippning och folieslingning för 890kr. Men det är ju mitt första delmål så har MÅNGA kg att gå ner innan det är dags. Går varken upp eller ner för tillfället men får ju åtminstonde bättre kondition.

Bart var på Roger Waters The wall igår. Han sa att det var superbra. Läste på face att Mattis såg den i onsdags och han var också såld. Känner mig lite avundsjuk. Skulle nog också velat se egentligen.

Har ju svärmor här. Idag ska vi ner på stan, äta lunch, köpa ny filt till Heaven :) Sen ikväll till farmor och farfar för meter och peter ska skåla i champagne för baby Leo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar