fredag 3 juni 2011

3 juni 08:05

05:40 gick vi upp idag. Jag blir galen. Hon har vaknat under natten med. Jag känner mig så ensam om detta. Det känns som om dom jag pratar med tycker jag gnäller. Tror inte att någon förstår hur fruktansvärt jobbigt det är. Vilken dålig mamma jag känner mig som när jag inte får sova och jag är sur och fräser.

Hur ska jag göra för att få henne att sova. Lilla L sover fortfarande han. Han har iofs ätit 2 ggr under natten men et är okej. Sov till 02 innan han åt första gången. Tror han behöver mat på dagarna. Snart dags att sluta natt amma och i samma vända tänkte jag ta bort madrasserna så får H skrika hur mycket hon vill. Hon får sova i sin lilla säng. Men frågan är. Tänk om hon behöver mig där? Men hur ska man orka?

Jag har fått höra att jag är fixerad vid sömn. vem FAN Skulle inte bli fixerad vid sömn när du vet att du får kansek runt 3 - 5 timmar per dygn.!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar