tisdag 12 juli 2011

12 juli 19:473

Lovade ju H ett bord igår om hon somnade och sov i sin säng och det fick hon idag. Men det var mycket billigare än jag hade tänkt mig. Träffade på Mollie och Emma i lekparken och följde med dom hem på kaffe. Vi började prata om bord och så kom Emma på att hon hade ju precis ett sånt bord vi tänkt köpa!! Som hon inte ville ha. Dock i en färg som jag tyckte var super!!! Som inte fanns o köpa nu. Helt toppen.
Tack för det Emma och Mollie.















Nu sover båda mina barn.
Leo somnade kvart i sju och Heaven halv åtta. :) Själv ska jag lägga mig snart jag med :)






Har mailat till cambridge ang att blogga om cambridge medans man äter det. Jag skulle bli jätteglad om jag fick göra det. Tror att jag skulle få ännu mera motivation i sånt fall =) I vilket fall som helst så skall jag börja med cambridge den 29e augusti. Antingen det eller "slank".. Tror jag det hette. Verkar vara något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar