torsdag 14 juli 2011

14 juli 07:23

Inatt blev en sån där dryg natt igen. Jag lyckades somna strax efter att B kom hem. Någon gång efter 23. Detta pga av att Heaven satte sig i sängen och skrek 13 ggr mellan 21 och då. Vaknar 00,50 av att H skriker och går dit. Då har B redan gått dit och försöker lugna. Hon vill sova med oss säger hon så visst. Bara det att sen ligger hon i våran säng och skriker och sprattlar fram till 02,20 eller nått sånt. 02,30 vaknar L för att äta sina obligatoriska 60 ml;) och sen vaknar han igen 06,30. 06,45 vaknar H så vi går upp.

Med andra ord ingen sömn knappt i alls heller =(

Lite roligare nyheter!!

Idag väntar jag på min kusins bebis. Jag tror stenhårt på en flicka!!
Och läste precis på facebook att min fina vän Helen har värkar!! Spännande.

1 kommentar:

  1. Åh vad jobbigt.. Men, ett barn är ju ett litet mirakel så man ska väl inte klaga :D hehe..

    SvaraRadera