tisdag 5 juli 2011

5 juli 07:15

Sömnen har varit lite si så där inatt. Jag åkte iväg till Hälla med Forslund igår och när jag kom hem vid 18,15 hade H somnat på soffan.
Hon ställde sig upp i sömnen flera ggr och ropade och härjade. Vad ska man göra när dom går i sömnen?? Nu stod hon och svajjade och höll på att ramla in i väggen.

Iaf så vaknade hon ca 21,40 och väckte sin bror men runt 22,40 sov båda igen. Kl 03,40 vaknade hon igen och väckte sin bror. Då var vi vakna nästan en timme igen. Upp för dagen gick vi ca 06,30. =(

Hon sprang på pottan HELA dagen igår. Tog bilen och åkte hem till Emma och på vägen stannade jag på preem och tankade lite. Då ser jag H sitta o vifta och när jag frågar vad hon vill så behöver hon kissa. Tyvärr hade lite redan kommit i trosorna och i bilen (plastade frotten jag tog med låg kvar i väskan). In på toaletten och nog kissade hon!=) Samma när vi var borta så gick hon på pottan. Inatt när hon vaknade sprang hon upp och kissade och direkt hon vaknade i morse.

Hon hade så klart blöja inatt men ingen på dagen

Dricker min latte. Den är god.

Loggade in för att utnyttja mitt 200krs erbjudande. Dåligt att man MÅSTE beställa för 300kr för att få beställa i över huvud taget. Hade så gärna smakat mint teet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar