onsdag 6 juli 2011

6 juli 19:48

Nu är det kväll igen. Skönt det. Trött!!

Var ner och fixade pappret idag.

Det är pappret där jag erkänner Bart som pappa och han erkänner att han är pappa. Det som bevittnas. Detta har jag MISSAT att skriva under trots att vittnen skrivit under att vi skriver under.
Familjerätten har även skrivit under det och skickat vidare till skatteverket EFTER att Leo har fötts och då har detta papper utan min underskrift godkänts IGEN!

Jag försökte förklara att Bart har skrivit över föräldradagar på mig och att när man loggar in på försäkringskassans hemsida dyker Leo Van Haudt upp som hans son men enligt surtanten där så går det inte. För att han är inte erkänd som pappa när inte jag hade skrivit under.

Jag måste vara blind. Men titta på bilden nedan. Så här har det sett ut för Bart sen Leo föddes när han loggar in på försäkringskassan. Men NEJ!!! Försäkringskassan kan ej registrera honom som pappa innan skatteverket har godkänt det och dom KAN INTE godkänna det när jag inte har skrivit under. Konstigt va? Vem har gjort fel. Jaja nog om det.




Var till gropen på kvällen och grillade kväll, geocachade en skatt och ja jag är trött. F ör vi grillade inte kväll. HAHAA vi grillade korv och badade.

Leo sover redan och nu ska jag lägga Heaven.

2 kommentarer:

  1. Ja det låter ju sannerligen konstigt?! Mycket man inte ska förstå med myndigheter så det är bara att göra som de säger så de blir nöjda.

    Jag hade fel angående grillkvällarna. Det börjar tydligen inte förrän i augusti.. Jävligt luddig lapp vi har i trappen.

    SvaraRadera
  2. vad är geocachade? Grillade inte, grillade, full?
    A-K

    SvaraRadera