måndag 15 augusti 2011

15 augusti 08:40

Jag är så trött så trött så trött.

Blev inte mycket sömn lördagsnatten. Dom hade fest här på baksidan med ljudanläggning och en karl som sjung manboymanboy och eloise och dylikt fram till halv ett ungefär. Kl 5 tyckte L att man skulle upp så när jag kom till jobbet var jag lagom mör. Eftersom jag inte jobbat på golvet på 8 månader så var jag lagom oorganiserad och hela dagen gick utan lunch.

Hem och hämtade upp familjen och ut till kärrbo så H fick träffa morfar och sen träffa kusin och hennes fina familj.
Kom hem sent. Först en sväng hem till Emma för medicin till B som drabbats av urticaria på hela kroppen :)


Inatt har L haft väsande inanding, hostad skrällande och varit hes.. Krupp? Vi satt med balkongdörren öppen och mös inatt iaf och idag är han bara snorig, ej febrig.

Jag låg på soffan innan L vaknade och var TRÖTT och då passade H på att stoppa upp en pärla i näsan så nu sitter den där och vi ska till Dr. Frågade även om L och dom sa att blir det igen är det barnakuten eftersom han är under 6 månader.. Men så andningspåverkad var han ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar