söndag 21 augusti 2011

21 augusti 19;46

Nu har ja gjort det enklare för mig själv och andra att hitta tävlingar. Jag gjorde helt enkelt en till sida.. Så kan alla som vill kolla tävlingar och dom som inte är intresserade kan helt enkelt strunta i det.. Hoppas det godkänns bara när man tävlar..

Igår så åkte vi hem till farmor och farfar. Blev grillning och massa prat. Jag och Leo sov inne hos farmor och farfar och Bart, Svärmor och Heaven i husvagnen.

Jag kunde inte somna utan låg vaken till efter midnatt. När L vaknade för att äta vid 3 så skulle ja smyga upp för att inte väcka farmor. Då tappar jag en sak i golvet, tappar dörren så den slår i dörren så klockan slår ett slag och måste värma maten två ggr innan L till slut somnar om.

Vaknade i morse, åt frukost och sen hem för att sova middag.

Tog en sväng till poolen för glassutförsäljning och trubadur. Emma och hennes barn kom dit och träffade även på Forslund och hennes karl och ena barn. Trevligt..

Efter det blev det en tripp ner på stan för att käka Jensen så nu är jag ännu större.. 8 dagar kvar tills jag börjar med pulver.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar