tisdag 23 augusti 2011

23 augusti 18:19




Lång dag idag.
Vi var på badhuset idag. L hade sin första babysim lektion. Superskoj tyckte han.. Insåg då att han är nog rätt knubbig trots allt ;)



Men kul tyckte han att det var :) Han fick ett par badbyxor av Camilla när han föddes i storlek 74/80 och dom var nästan tajta.. Eller ja badshorts rättare sagt.. :)

H fick en ny bikini av svärmor som hon var så stolt för så :)



När vi kom hem så stod Karin och Keegan på gården så blev lite lekparsmys med dom. Gick till fritidsgården och frågade hur man hyr lokalen inför min kommande 30års fest och fick till svar att jag skulle prata med en Patrick. Eftersom denna Patrick förmodligen var på arbete så skickade jag iväg ett sms så ringer jag om någon dag. Hoppas bara man får hyra den :)

Nu ligger båda barnen och sover i sina sängar, jag skriver blogg, svärmor datar ... :) snart kväller.. :)

Glöm inte att rösta!!!!

1 kommentar:

  1. Fina kottar du har :) oh ja, haha. Leo är verkligen en liten knubbis. Precis som det ska va. :)

    SvaraRadera