söndag 28 augusti 2011

28 augusti 20:03

Lång dag idag med.. Umgicks med Anneli och Nathan i morgon. Karin och Keegan kom när dom vaknade och så körde jag Anneli och Edvin till station. Blev lite pizza till lunch sen massa slapp. H ville till affären och handla en handväska ;) men gick med på att åka och leka lite med Lava. Blev en snabbvisit där :)

Min lilla boll vaknade vid 03 inatt. Tänkte att han ej skulle få någon mat men när jag lös på honom insåg jag att han var röd om kinderna. Kollade en temp och han hade 39,0! Han har sovit så gott som hela dagen och knappt ätit. Var lite piggare en vända här på eftermiddag/kväll så han åt lite gröt och badade med mig. Sen lite ersättning och somnade. vaknade igen efter en timme och var kokhet trots alvedon en timme tidigare. HAn fick mysa lite med mig i soffan när vi såg på film..

I morgon!! I morgon börjar jag äta pulver!! Jag har ångest för det. Tror jag kommer klättra på väggarna.. MEn det ska väl gå :)

Min chef ringde idag. SKa jobba i morgon och fredag 15,30-22 och söndag 13,30-22,00.. Inte jätteskoj men bra med lite extra pengar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar