tisdag 30 augusti 2011

30 augusti 17:48

Ringde till FLM idag och fick tid 15,45. Tycker mycket om Dr Björkman som jag oftast träffar eftersom han pratar med barnen.
Iaf så tyckte han att L var lite liten för att ha feber så länge så blev grundligt genomgången. Var vax i högerörat så han kunde inte avgöra om det var inflammation eller ej men eftersom anamnsen och crpstegringen tydde på infektion så blev det kåvepenin.. CRP dock 28 men som han sa det är inte blankt så jag vill inte chansa.

Vi skulle även ge L mat 30 min innan han lägger sig ist för 15 min innan. Ha i en matsked matolja.. Då trodde han hostan kunde ge sig. Inge mat alls under natten.

Inatt och igår natt sov han bra så jag hoppas han inte vaknar för det känns hemskt att inte ge honom någonting att dricka. Men kan väl kasnke försöka med några droppar vatten. Annars skulle vi sitta upp en timme igen.

Vägde honom med kläder på. 9360gram.

Nu dricker jag pulver.. Andra dagen är snart klar.. Ska iväg till badhuset på vattengympa med Camilla Holm snart.. Schysst .:)

Glöm inte att rösta!!!!




Rösta gärna här med Rösta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar