måndag 8 augusti 2011

8 augusti 21:22

Vilken dag. Det har varit fullt upp sen vi slog upp ögonen.

Vi började dagen runt 7. Gick upp. Tog det lugnt. Fixade i ordning oss och så. L somnade och B vaknade så jag och H gick ut i lekparken och träffade på Mollie och hennes mamma. In igen. Hämtade upp Bart. Iväg till Mcd för lunch med Forslund och hennes barn. In på maxi för en present till Sofia och sen vidare hem till henne för fika. Massa bus för barnen.

Sen åkte vi vidare till Busborgen. H härjade för fullt med Linus och Bella. Skoj hade hon men hon lyckades även ramla och slå sig så hon blödde i munnen. Stackars liten. Kan säga att jag hade hjärtat i halsgropen när hon klättrade upp i stora rutchkanan och åkte ner. När hon klättrade upp för att jag såg framför mig hur hon ramlade bakåt och bröt nacken och när hon åkte ner för att hon skulle bryta en arm.

Sen hemåt. L sov lite och jag och H tog en dusch. Varma och svettiga. H däckade på soffan. Alldeles för sent för att sova middag men eftersom Ksenija och hennes döttrar Tamara och Tanja var på väg var det bara att låta henne vila.

Dom kom och det blev mera stoj för barnen. Nu sover L sen en stund tillbaka och H håller på att somna. Jag har städat upp och ska krypa till kojs så fort H sover.

I morgon är en ny dag vilket betyder intro på landstingshälsan för mig sen mera bus vid poolen med Ksenija och hennes barn.

1 kommentar:

  1. Kul att du är med i min tävling där du kan vinna en Goodiebag värd 1445 kr! :D
    http://emmyasklof.blogg.se/2011/august/goodiebag-tavling.html
    Kram

    SvaraRadera