måndag 12 september 2011

12 september 08:11

Hemma igen. Igår morse hämtade jag upp Karin mitt emot Liseberg och åkte mot Ullared. Vet inte var Gpsen skickade oss men vi kom dit i tid. Tills dom öppnade. Eftersom jag trodde dom öppnade 10 ;) Tydligen öppnade dom kl 8.

Slutnotan gick på 4253,25kr men då hade jag handlat till farmor för 106,70kr. Bart ville ha kaffe för ca 200kr och jag köpte mig ett överkast för 399kr =) Ett sånt där spontanköp på slutet. Visste inte hur jag skulle göra men nu när det ligger i sängen är jag grymt nöjd.
Köpte plastad frotte till vår säng. Fanns bara 160 men har lagt i det och det gick jättebra och nu har jag frågat Heaven ifall hon tycker att vi ska pröva att sova utan blöja inatt och jo då. Det tycker hon.

Vad köpte jag mera?
Velourbyxor och bodysar till L i storlek 80 och 86. Skulle ha kaniner till honom men fanns bara rosa så köpte bara en.
Vantar till mig, B, H och L. Regnkläder till mig.
Schampoo, balsam, tandkräm, balsamspray, barntandborstar, tandborstar till oss, spolglans, maskinsaltgrejjs, disktrasor, skurgrejjer, trosor till mig, boxershorts till B, massa små presenter till H som hon ska ha i sin adventskalender, leggings till H, tröja till H, målarbok till H. Prinsesskläder till henne och Oona dom ska få i Belgien. Även matchande tiaror till. En boll till L. Ja jag kan fortsätta en bra stund till och rabla allting jag har köpt. Jag är nöjd. Slutnotan var inte hög och jag önskar jag handlat mera.

Ville ha soffkuddsfodral, en matta till vardagsrummet, en plånbok till min själv. Hittade tom en plånbok men köpte den inte för att jag täntke det blir för dyrt. Fan så dum man är.

Åt lunch med Karin i lördags. Åt även igår lunch och på vägen hem. Tog de smalaste alternativet och idag visar vågen på minus 2 kg sen förra måndagen. Jihaa!!! Typ 10 kg till sen är jag nöjd. Behövs inte så många kgn till innan jag tänker klippa mig och färga håret.

Men ska fortsätta plocka här nu. H plockar fram ALLA leksaker och jag plockar undan :)
Kanske att det kommer ett kort på mitt mörklila överkast sen. Nu behöver jag en byrå till sovrummet. Kom igen nu blocket!

L vänder sig till mage när han sover nu. Ska man ta bort kudden då?

1 kommentar:

  1. Bra jobbat av dig att du gått ner så mycket! Du förtjänar att skämma bort dig själv lite nu :)

    Kram Anette

    SvaraRadera