fredag 2 september 2011

2 september 07:22

God morgon. Idag är jag trött. Riktigt trött. Kunde inte somna igår. Bart la sig efter mig och somnade före mig. Det är grymt irriterande.
L har vaknat ggr FLERA inatt. Han ville inte ha mat, ingenting. Bara skrika. Stackarn. Och nu är det inga ynkliga små bebispip utan nu e de illvrål om jag inte tar upp honom.
Nu sover han iaf. Fortfarande. H vaknade 06 och ville gå upp. Gör det sa jag. Jag lägger mig här och vilar lite. La mig ner och halvsov. Tittar upp när hon står bredvid mig och säger att Bamse är för långt in. Då har hon lyckas trycka in hela Bamse filmen inne i DVDn. Bara att springa ner till brevlådan där min skruvmejsel ligger och försöka skruva upp dvdn. Medans jag skruvar ramlar den ut som tur är.

Jag förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll. Det känns helt galet jobbigt.

Glöm inte att rösta!!!!

Idag är jag på dag FEM.. Känns okej. Snart är en vecka avklarad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar