torsdag 22 september 2011

22 september 06:44

Ja inatt sov han inte hela natten. Han vaknde och åt två ggr. När han vaknade vid 01 var han kokhet och jätteröd i ansiktet så jag misstänker feber. Hittade inte örontermometern så när jag väl skulle ta rektalt sov han redan. Sen vaknade han igen vid 05,20 för att äta och 06,05 gick vi upp. Jag är så trött så jag kan gråta.

Idag ska jag hälsa på Forslund. Säga grattis och titta på Adrian men jag tror nog vi får vänta tills vi ser om L har feber eller inte. Ingen lust att smitta ner hennes lilla.

Igår så frågade jag vikarierna på H´s dagis om dom visste att hon hade alvedon där som hon skulle ha vid feber. Men Icke. Ska ta upp detta idag igen eftersom 2/3 av personalen är borta. En på gravledigt och en på semester.

Vill att det ska bli kväll. Vill sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar