söndag 25 september 2011

25 september 07:56

Igår var vi uppe tidigit.. Åkte iväg till farmor med L och sen vidare mot Sthlm. Jag hade ätar dag igår så såg fram emot god mat :) B skulle ju springa lidingöloppet.. Galet. Varför vill man springa 3 mil? När han hade startat hade jag lovat H glass så vi frågade efter centrum och fick höra att det låg 10 min promenad bort. Som tur var hade jag vagn så jag satte igång och gå och efter ca 30 mins rask promenad var vi ÄNTLIGEN framme.. Hittade en glass åt H och sen tog vi stannade till på något hamburgerställe. Jag tänkte äter en kycklingburgare men det skulle jag inte ha gjort. Det var alltså en kycklingfile bit mellan två bröd. FY FAN..

tog oss till målområdet och stod och väntade in B. HAde kameran redo och H i famnen. H ville ner så släpper ner henne. Ser B komma springades så sliter upp henne och tar ett kort.. Då har självklart kamerahelvetet slagit av sig! Det är ju typiskt. Tog honom mindre än 3timmar att springa men han är inte nöjd! Galning.

Tog oss till bilen, åkte hemåt. Han och farfar bastade och jag pratade med farmor. Sen god middag och så hem. Kl 22,00 sov vi alla. H tog sovmorgon till 06,45 idag eftersom hon la sig så sent. Skönt det för L har skrikit HYSTERISKT ggr flera inatt. Vet inte om han haft ont eller vad det kan vara. Han var supervarm när jag kom till farmor igår men örontempen visade bara 37,8 utan något tillagt.
Har han feber idag med blir det nog att åka till Dr eftersom även farmor noterat att han drar i ena örat.. Men som sagt. Kan ju vara så att han bara tycker om att dra i det.

Idag blir det röj här hemma och sen kvällsjobb. Jag är dyng trött och har ont i bäckenet. Gick nog över en mil igår i platta skor.. Inte bra.



Bart innan han startade!!!!!




När han sprungit klart.

JAg tycker inte det är någon skillnad på hans utseende! =) JAg hade nog varit död!

Glöm inte att rösta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar