måndag 26 september 2011

26 september 20:33

Tog en promenad med grannen till öppna förskolan idag. Alltid lika trevligt. Fyndade en snygg villervalla body till L för 20kr :)
På vägen hem däckade lilla H på ståbrädan. Hon satt och sov. Helt slut!

Var duktig idag och gjorde egen barnmat! Kokade potatis, palsternacka och morot.. Och fisk.. Mosade med rapsolja och vatten. L åt lite till lunch.. Allt frid och fröjd.

Sen åt han mera till middag. Efter middagen duschade han och sen satt han på golvet. EFter en stund började han kinka så jag tar upp han och han har utslag runt mun, ner på hals, ut på kinder, haka, bröst och mage.
Tog kort men tyvärr ser man inte så mycket. Förmodligen så reagerade han på fisken.





Tog en sväng till hälla med A-K och L vaknade när jag kom hem och då så var utslagen borta. Han ska få samma mat i morgon igen. Var tvungen att rådgöra med min vän E och hon tyckte att det var en bra idé. Så vi får väl se om han reagerar igen.

Skulle så gärna vinna en iphone. Tyvärr behöver jag mera än 4000röster för att vinna en. Antar att jag är chanslös eftersom det är 5 dagar k var bara =/ Men är så trist. Hur kan man ragga röster ?




http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linna-vasteras-bara-oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar